Kolared

Kolared

16 dec. 2009

Vi har snö...

Här har vi minsann snö kvar. Tillskillnad från i Kinna. Helt otroligt att det skiljer så mycket. Vi har ju ett riktigt vinterlandskap fast så fort man kört ut på stora vägen är det typ inget. Jag tycker det är mysigt, bara det får ligga och inte blir problem i trafiken.


Nu har jag duschat ch rakat mina ben, undrade just om det kanske är sista gången innan, förlossningen. För det blir allt jobbigare att böja sig.. vi får se.


I eftermiddag ska jag hem till Lisa på lite fika tillsammans med Elin. Ska träffas och snacka lite skit. Alltid trevligt!


Imorrn är det sista träffen i våran föräldrargrupp. Martin ska med imorrn. Vilket jag tycker ska bli jätte kul. Har vart själv på dom 2 tidigare träffarna. Får se om alla är med, kan vara kritiskt för 2 par som ska ha i dagarna.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar