Kolared

Kolared

21 dec. 2009

Tänk om..

..det hade fått vara sånt här väder på julafton. Ett riktigt vinterlandskap utanför mitt fönster samtidigt som det snöar en hel del. Jag bara myser.. så länge det inte blir jobbigt på vägarna.


Nu har vi äntligen fått lite koll på hur julen ser ut för oss. Det blir så att den 23 ska vi hem till Margareta på kvällen och äta lite julmat. Sen på självaste JULAFTON så åker Martin med hans mamma till Väröbacka på lunch., jag åker till mormor vid lunchtid. Sen senare så åker vi alla hem till mamma och pappa, även Martin och Margareta är med. Sedan på Juldagen är vi som vanligt hemma hos Britta. Så det blir nog jätte bra!


Idag ska jag iväg till Kinna efter lunch tänkte jag och utfärda lite ärrenden. Ska träffa min chef för att få en julklapp... spännande! Sen är det allt från, handla lite och se om jag kan få en klipp tid.


Sen när jag kommer hem i eftermiddag/kväll får jag nog försöka slå in lite mer julklappar!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar