Kolared

Kolared

14 dec. 2009

Ny vecka, nya krafter..

Denna vecka som jag har framför mig är betydligt lugnare och skönare. Har inte så mycket måsten. Vilken känns helt underbart då jag kännde mig både trött och stressad under förra veckan.


Idag har jag även fått lite ny energi utav vädret. Ligger som ett litet pudertäcke med snö, samtidigt som det faller en och annan snöflinga utanför fönstret. Känns som att man får lite mer stämning inför julen och mår bättre av lite kyla än det milda vädret vi haft länge nu.


När det gäller julklappar har jag nog bara 2 stycken kvar att köpa. (vet vad jag ska köpa också), så det är skönt att inte behöva känna någon press över det. För nu är det inte långt kvar till julafton.... 10 dagar!


Idag ska jag gå här hemma och mysa och göra det jag känner för och orkar, i mitt tempo helt enkelt.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar