Kolared

Kolared

15 dec. 2009

Glucosbelastning och hemlig resa!

Igår efter kl 22. fick jag inte äta nått. Imorse fick jag smaksa i mig ett helt glas vatten..., för jag skulle vara fastande för jag har gjort en så kallad glucosbelastning idag vilket innebar att när jag kom till barnmorskan tog dom först ett "stick i fingret" och sen fick jag dricka en äcklig sockerlösning som var ca 4dl som jag var tvungen att dricka upp inom loppet av 5minuter. USCH.. jag visste vad som väntade då jag gjort detta en gång tidigare i graviliteten. Sen är det bara att vila och läsa tidningar i 2 timmar för att åter ta ett "stick i fingret". Allt såg jätte bra ut även denna gången. SKÖNT!


Så jag är ganska nyss hemkommen, för jag hade lite ärrenden i Kinna efter.. har bla. köpt klart mina sista julklappar. UNDERBART! Nu väntar bara att slå in resterande klappar.


På fredag direkt efter Martin slutat jobbet har jag en överaskning till honom en så kallad "hemlig resa". Han vet bara vad han ska ha med sig och att vi åker så fort han kommit hit. Ska bara lämna hans bil och så kör jag.


På hans lista vad han ska ha med sig står följande:



  • 1 par kalsonger och strumpor

  • 1 skjorta

  • badbyxor

  • necessär


 


Kan ni gissa vad jag har för överaskning för han? Ni får veta det på Lördag eller Söndag annars. För jag kan inte avslöja det här nu på bloggen då kanske han ser det..


 


Johanna.

2 kommentarer: