Kolared

Kolared

2 dec. 2009

Hemma och myser..

Sitter här med tända ljus, en kopp te och kanelskorper. Helt underbart! Jag blir på sådär härligt humör när det är så fint ute också. Frostigt och kallt.


Igår var dagen med stort D. Jag var som sagt med i Andra Avenyn, får ett glädjerus i hela min kropp av detta. Både genom att tänka på hur roligt det var när jag var där för ca ett år sedan när jag spelade in det och att se resultatet nu. Det är en av mina passioner i livet.


Idag är det en stor dag, Flugan är ute, och grannkatterna verkar vara här omkring. Får hoppas att dom kan bli kompisar! Men lite orolig är jag allt att dom ska bråka. Men det ska nog gå bra. Han har bara sett dom genom fönstret innan. Tror inte dom har vart här på våran trädgård innan samtidigt som våran lilla Fluga har vart ute.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar