Kolared

Kolared

27 dec. 2009

IGÅR och IDAG!

Igår så tog vi på oss rejält och fixade en liten ryggsäck med lite korv och bröd, för att ge oss ner till sjön för att grilla korv. Var jätte mysigt. Men efter 1-1½ timma började jag frysa rejält. Men det var skönt att komma ut lite efter bara ha suttit inne hela julen och ätit god mat.


Sen var det bara hem en kortis innan vi skulle iväg igen, åkte på bio och såg den nya Göta Kanal 3. Jag säger som så att den är inte värd att se på bio. Men man kunde skratta lite.. jag skrattade så hela salongen vände sig om vid ett tillsälle. Säger bara:


-Kan jag få lite socker också? (Magnus Härenstam)


-Jasså det vill du ha! (Janna "loffe" Carlsson)


-Ja, lite sött hade vart gott!!! (Magnus Härenstam)


Det varken låter så roligt eller verkar så roligt men det var just under denna secvens som jag fick ett bryt. Kom ihåg det om ni tänkt se filmen!


När vi kom hem satte vi oss framför TV:n i en timma eller nått sen var vi helt slut båda två och hoppade i säng.


Idag får vi besök på eftermiddagen men hur många som är med vet vi inte än, vet att mamma och pappa kommer och ev Picco och Tina. Så vi får väl ta ett litet lätt röj här sen efter lunch.


Och jag ska upp och jobba imorrn.. mindre kul när Martin ligger kvar i sängen och har det gott! Men det ska väl gå, har ju bara 6 arbetsdagar kvar!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar