Kolared

Kolared

10 dec. 2009

UTELÅST!

Idag har jag vart slö hela dagen. Efter en mycket händelsrik dag igår. Då jag skulle gå och kolla om jag kunde se till Flugan här ute, och vips så stängdes dörren bakom mig. Men min första tanke var ju givetvis att det var öppet. Men NEJ det var det inte. JAG VAR UTELÅST HELT ENKELT! Men som ett litet ljus i det hela så stod jag med den trådlösa telefonen i handen så jag kunde ringa.


Min Ängel igår heter LISA, som slängde sig i bilen och kom och hämtade mig och fick köra mig till Svenljunga för att hämta en nyckel hos Martin! Tack än en gång..


Sen var det bara hem en halvtimma och byta om, (hade mysbyxor på mig) och så innan vi skulle åka till Gekås. Hade en stor inköpslista. Och fick tag på i stortsett allt jag hade skrivit upp. PERFEKT! Men när jag hade sprungit runt inne på Gekås i några timmar var jag helt slut. Orkar inte med det tempot längre. Så när jag kröp ner i sängen igår värkte det i mina fötter och ben. Har även idag vart helt slut.. så ikväll blir det att gå och lägga sig tidigt.


Idag har jag vart hos barnmorskan och alla prover såg fortfarande jätte bra ut. Hjärtljudet låg idag på 132.


Imorrn ska jag och mamma ha en mysdag i Göteborg. Men shopping och ut och äta god mat. Det ser jag fram emot.


Johanna.

1 kommentar:

  1. Ta det nu lungt här i Göteborg på fredag och spara lite till mig när jag ska ut på stan.Hälsa från mig. Kram Gull-Britt

    SvaraRadera