Kolared

Kolared

22 dec. 2009

LEDIG!

Då har min ledighet börjat, ska inte jobba förren måndag i nästa vecka. Fast jag har inte många dagar kvar att jobba i vilket fall som helst. 6 stycken arbetsdager rättare sagt. Känns skönt sammtidigt som det känns lite konstigt. 8 januari blir min sista arbetsdag.


Så nu går jag bara här hemma och myser, längtar tills min ÄLSKLING kommer hem.


Igår var jag i Kinna och skulle göra lite ärrenden, men efter jag gjort halva listan jag hade skrivit var jag helt slut och var tvungen att åka hem. Men jag hoppas att det blir JUL ändå, måste ta vara på mig själv och se till vad jag orkar. Men det är nästan lite skrämande, för jag känner inte igen mig själv. Har alltid älskat att gå i affärrer och ha saker att göra.. men nu är det nästan tvärtom, får liksom boka in en eller högst två saker per dag.


Funderar på om jag kanske ska baka lite dumle kakor idag och ev slå in lite julklappar. Det är mina planer för eftermiddagen.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar