Kolared

Kolared

30 dec. 2009

Kylan, barnmorskan och nyår!

Inkommen efter en liten prommenad ute i kylan. Tog även en tur på sparken, JÄVLAR VAR DET GÅR FORT! Men får ta det försiktigt med tanke på min mage.


Igår var vi hos barnmorskan både jag och Martin. Första gången Martin var med mig där, men han tyckte det var roligt att vara med. När vi skulle lyssna på hjärtljuden lyste Martin upp som en sol och tyckte det var riktigt häfftigt! Hjärtljudet igår låg på 144. Hon kände även att huvudet låg fixerat. Så nu har jag 2 stycken tider till inbokade. För det börjar närma sig med stora steg. Den lille/lilla krabaten sparkar för fullt nu. Mer än tidigare tycker jag, trots att jag läser i böcker att vid denna tiden kan man känna mindre för att utrymmet blir mindre. Men det gäller inte här...


Imorrn är det nyårsafton. Visste iget förren ett par dagar sedan vad vi skulle hitta på. Jag kände inte för att ha hit en massa folk och fixa för det orkar jag helt eneklt inte. Ska vara glad om jag klarar att ha hand om oss här. Men goda vänner erbjöd sig att ha det hos sig så vi tackade gärna JA!, så vi firar nyår i Haby. Kommer nog bli jätte trevligt!


Nu får vi nog ta och värma oss med en kopp kaffe...


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar