Kolared

Kolared

8 dec. 2009

Trött och tyngre..

Börjar känna av mer och mer att jag blir tröttare och tyngre. Igår skulle jag jobba extra, men fick åka hem efter ett par timmar för att jag inte mådde bra. Låg och sov i 4 timmar sen när jag kom hem. Så jag får nog försöka nöja mig med dom timmarna som jag har, så att jag orkar med dom. Har kännt mig pigg och så hela tiden innan, men dom senaste veckorna kan jag inte sova på nätterna. (Frustrerande att inte kunna ligga på magen) Och det gör ju givetvis att jag blir mer och mer trött under dagarna. Sen ska vi bara inte tala om mina svett-attacker jag får. Blir varm av ingenting. Men jag kämpar på..


I eftermiddag ska jag iväg med jobbet. Vi ska ha lite julavslutning. Vet bara att vi ska åka tåg in till Borås och att vi ska vara hunriga, och ha ett glatt humör. Så det ska både bli jätte roligt och spännande och se vart vi ska ta vägen här i eftermiddag/kväll.


Johanna.


 

1 kommentar:

  1. Det är ju faktiskt inte så lång tid kvar! Passa på att vila nu, sen blir det ingen vila! ;-) Nä, men det är ju faktiskt viktigt att verkligen lyssna på kroppen när man är gravid.Tack för i söndags, de gillar verkligen sina presenter. Hunden är döpt till Wilgot! :-) Maja säger att man faktiskt måste turas om med den.Kram

    SvaraRadera