Kolared

Kolared

17 dec. 2009

Kallt...

Idag kan man verkligen säga att det är vinter och kallt. -6 har vi här, men det är inte bara det utan det blåser så också. Så det känns som -15 grader. Men jag ska inte klaga, jag tycker det är mysigt.


Håller på att göra mig iordning, ska iväg till Kinna här om en eller två timmar. Har några ärrenden innan vi ska på sista föräldragruppen idag. Ska bli kul!


Är även en lyckans dag i en annan synvinkel också. Säger bara att vi är glada att "hon" äntligen är hemma och mår bättre igen. Så vi ska dit ikväll och käka pizza.


Ser verkligen fram emot imorgon. Ska bli kul att bryta vardagen lite och hitta på nått annat, som sagt kan jag inte berätta något än, men lovar att tala om det i efterhand vad vi ska ut på. Kan inte fatta det själv att jag klarat att hålla det hemligt för Martin, jag brukar vara så ivrig och vill gärna tala om saker i förväg, men denna gång har jag lyckats.


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar