Kolared

Kolared

14 jan. 2010

Rakat benen, göteborg och köttfärssås.

Idag har bara varit och kommer vara resten av dagen en riktig slö och seg dag här hemma. Har diskat, tvättat, tagit bort naglack och kör nu en neutral look på min naglar, rakat benen och grejat här i allmenhet. Först nu jag börjar bli lite uttråkad och till råga på allt hade Martin lite ärrenden i Kinna dag, så det dröjer än några timmar innan han kommer hem.


Men jag ser fram emot morgondagen då vi ska på bio SNABBA CASH, på bergakungen i Göteborg. Ska även åka och handla lite innan i gbg och käka. Så det kommer bli mysigt att komma iväg och göra nått + att det är spänt och pirrigt inför att se om man syns nått i filmen..


Nu ska jag dricka en kopp te innan jag tänkte göra köttfärssås som vi kan ha till lunch imorrn.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar