Kolared

Kolared

4 jan. 2010

Årets första vecka..

Då Var det slut med ledighet, Martins klocka ringde ca 05.30 imorse. Tyckte så synd om han att han var tvungen att stiga upp ur den varma sängen och ge sig iväg till jobbet när jag fick ligga kvar. För jag har ju bara 4 arbetsdagar kvar. Och dessa dagar ska en tjej som heter Gabriella gå med mig för det är hon som ska ta över städningen efter mig, men hon hade annat jobb på förmiddagen så vi ska ses efter 12. Så jag får sovmorgon!


Så nu sitter jag här framför datorn och njuter och tar det lungt. Har satt på diskmaskinen  och en maskintvätt, Flugan är ute och springer och har roligt! Känns som en bra start på dagen.


Och det absolut bästa med denna veckan är att man bara jobbar 2 dagar och sedan är ledig 1. I LIKE!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar