Kolared

Kolared

5 jan. 2010

Blev hemma igår..

Jag som mådde så bra igår, men efter jag ätit frukost så började jag må illa osv. Så jag var tvungen att ringa och sjukanmäla mig. Sen blev det sängen, blev liggande i flera timmar. Mådde lite halvkast hela dan igår, men idag är jag på topp igen. Men var hemma idag för att vara på den säkra sidan men jag tror att jag blev dålig efter jag ätit julskinka som åkt ut och in i kylen ganska länge.


Ikväll ska vi hem till Linda och äta kalkon som vi alltid brukar göra så här års, fast hos mormor. Men Linda har lite mer plats och lättare med barnen så därför blir det där. Har även nu är på förmiddagen slagit in dom sista julklapparna som ska delas ut ikväll till Maja, Svea och Sigge. Bättre sent än aldrig...


Så jag ska surfa en stund till innan det är dags för mig att hoppa in i duschen, vilket är välbehövligt. Känner mig så jävla sunkig.


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar