Kolared

Kolared

9 jan. 2010

Hemma igen efter min kväll/natt/dag i Kinna.

Då var jag hemkommen efter min natt i Kinna. Har haft det bra med god mat, mys i soffan och lite ärrenden gjorda idag. Så det känns som att jag fått gjort en hel del.


Men jag känner hela tiden lite stress att vara iväg för jag tänker på min lilla Fluga som har fått vara själv. Så jag vill liksom inte sega för mycket. Han var hel vild och glad när jag kom hem sprang farm och tillbaka, men nu är han ute på äventyr. Får mysa med han i eftermiddag när han är nöjd med utelivet.


Kommer bli en skön soft dag, antar att Martin är ganska seg så vi kommer nog inte få så många knop gjorda här. Han är inte hemkommen än, men hoppas på att han kommer snart. Men samtidigt vill jag inte att han sätter sig för tidigt i bilen när han var ute igår.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar