Kolared

Kolared

18 jan. 2010

Känner mig som en tickande BOMB!

För jag vet inte när det kommer att ske, NU? Imorron? Nästa vecka eller kanske inte förren om 4 veckor? Men det är ialla fall helt otroligt att det bara är 11dagar kvar till Bf idag. Kommer ihåg i sommras när allt var nytt och jag bara mådde illa, då kändes det som en evighet till Januari. Men nu är vi där.


Imorrn ska jag och Martin på ett "besök" eller vad man ska kalla det på förlossningen i Borås. Får att få lite mer kött på benen. Kolla vart det ligger, få mer information, och chans att fråga om det är nått man undrar. Kommer vara skönt att veta vart ingången är osv.. när man väl ska in och kanske inte mår så bra. För då slipper man oroa sig för sånna "småsaker". Efter det tänkte vi även åka och fixa babyskyddet, har ju taget ett sånt där hyrköp. Så det känns nog ganska lägligt att hämta ut den nu. Så man har den redo.


Idag blir det lunch med Camilla och Ida som är på besök i Kinna. Ska bli jätte roligt!


Johanna.

2 kommentarer:

  1. Spännande! Lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. själv har jag 14 dagar kvar från och med idag :) har haft problem med graviditeten nu under januari, så jag har superkoll på det går till inne på BB ;) skämt å sido, vi har varit tvungna att åka in tre gånger sen i julas för undersökningar... inte så roligt, men allt har varit normalt så det är väl alltid något.

    SvaraRadera