Kolared

Kolared

22 jan. 2010

Filmer, handla mat och ev besök av mamma.

Igår gick jag här hemma hela dagen, hade ganska tråkigt. Men då kom jag på att jag hade "ICE AGE" som jag inte hade sett. Så jag satte på den, jag och Flugan låg och myste ihop i soffan. Men den var väl sådär. Trodde den skulle vara roligare, tycker folk har pratat om det. Men påtal om rolig, så igår kväll när Martin hade kommit hem satte vi på "SOMMAREN MED GÖRAN", kan bara säga att det var länge sedan jag skrattade så mycket! En riktigt rolig film!


Idag ska jag åka ut lite ialla fall, för jag måste åka och handla lite mat. Tänkte vi skulle äta taco ikväll. Inte fel! Har inga andra direkta planer för helgen. Får se vad som händer och sker. Mamma kanske kommer hit på söndag, för att kolla hur vårt lås fungerar, vart Flugan har sin mat osv. För att dom ska kunna komma och kolla till Flugan medans vi är på förlossningen/BB.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar