Kolared

Kolared

23 jan. 2010

Ett glas vitt vin och en cigg.. JA TACK!

Känns som en mysig och bra lördagskväll på alla sätt bara det att jag längtar så efter ett glas vin och en cigg! Skulle nästan kunna göra vad som helst för att få det. Men jag vet att jag skulle aldrig ta det, så länge jag har mitt pyre i magen. Kostigt att man kan längta så mycket efter det, när man klarat av att vara utan det i nu snart 9 månader.


Idag har jag städat här hemma medans Martin har vart ute och grejat. Känns som att vi har fått gjort mycket idag. I eftermiddags ringde en kompis till Martin, så det blev bestämmt att han och hans tjej kommer hit imorrn. Ska bli kul.. ska ut på isen och fiska lite och grilla lite korv. *mys*


Sen får vi besök av mamma och pappa som ska hit och se hur vårt lås fungerar? Vart har Flugan sin mat? Osv.. så dom kan ta hand om Flugan när vi inte är hemma, utan är på förlossningen/BB. För nu kommer 3 snart bli 4. Jag, Martin, Flugan och ? Känns så kostigt att tänka om senast 3 veckor är det så. Har lite svårt att få in det. Trots att jag har burit detta barn i 9 månader så känns det overkligt men fantastiskt!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar