Kolared

Kolared

16 jan. 2010

Betyg.

Igår var jag och Martin som sagt och såg premiären av Snabba Cash. Innan dess var vi på en mysig italiensk returang och käkade varsin pizza. Var helt fantastiskt goda pizzor. Så vi hade en mysig kväll ihop i Göteborg igår.


Nu till vad jag tyckte om filmen, tänkte sätta ett litet betyg. Jag tyckte filmen var jätte bra, men hade sina brister så som att det vara dåliga "klipp", som syntes aldeles för tydligt. Vilket jag kan irritera mig på, vill ha snygga övergångar. Sen väntade man hela filmen på det där lilla extra, det där spännande. Det fanns liksom inte. Dom scenerna jag hade vart med på inspelningen av var inte med. Jo, en var med fast en mycket kort secvens utan att man såg några statister. Men vad jag tyckte var roligt var att jag som statist visste en hel del som jag inte tror att en vanlig biobesökare upptäcker eller förstår utav filmen. Vilket gör att jag får ett helt annat intryck och en annan dialog om filmen. Vilket jag tycker både är spännande och roligt! Joel Kinnaman är helt fantasiksk i filmen, en riktigt bra prestation, + att i denna filmen är han också väldigt snygg, en sida jag inte sett hos honom tidigare.


Mitt slutbetyg av filmen bli en 4 utav 5 möjliga!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar