Kolared

Kolared

27 jan. 2010

Förvärkar och shopping sugen!

Redan igår kväll kände jag att jag fick riktigt kraftiga förvärkar men det blev inte mer med det förren idag på morgonen kände jag det igen. Gjorde riktigt ont, så jag tog ett par alvedon och somnade en stund. Sen har jag känns lite smått här vidare under dagen men inte så kraftiga. Får väl se om det betyder nått, men hoppas inte att det gör det. För jag vill helst inte ut i detta snöovädret. Kan väl vänta tills det är över ialla fall.


Har vart inne på Gekås blogg, och blir helt galet sugen på att åka dit och shoppa. Var mycket jag kunde se på bilderna som jag vill ha, allt ifrån barbapappa kuddar till ljuslyktor. Men antar att det kommer dröja ett tag innan jag kommer dit..


Johanna.


 

2 kommentarer:

  1. jag älskar gekås! kul med bebisen hoppas du slipper ut i detta skit väder för att åka till sjukhuset håller tummarna för dig!

    SvaraRadera
  2. jag är inne på min tredje dag med förvärkar. inget händer, varken och eller, känns det som. rätt jobbigt... värkarna håller i sig i bara några timmar, och börjar alltid på eftermiddagen av någon anledning, men det tar ändå på krafterna.

    SvaraRadera