Kolared

Kolared

2 jan. 2010

2010

Då var vi inne på ett nytt decennium. 00-talet är nu förbi. Var hos Elin och Johan och firade in det nya året tillsammans med många andra goda vänner till oss. Var jätte trevligt! Att jag orkade hålla mig vaken ända tills 02.30 innan vi åkte hem var inte dåligt heller. Janne åkte med oss hem för att sova här.


Igår vaknade vi ganska sega allihop här, jag med trots att jag inbte druckit nått. Men jag är inte van att vara uppe så sent. Så vi hade en riktig slöar dag. Tittade på tv, och sen åkte jag till Örby pizzeria för att köpa mat. GOTT! Senare på kvällen sen kändes det som att jag hade sittsår efter att bara suttit i soffan hela dagen.


Så idag efter frukost sa jag att vi var tvugna att komma ut lite och röra på oss så vi har vart ute på en prommenad. Det var skönt, men ännu skönare att komma in sen efter att ha vart ute i den bitande kylan. Gick ju inte så långt för min kondition är inte vad den borde vara. Orkar inte så mycket längre.. men röra på sig lite måste man ju.


Har inga vidare planer för dagen, får se vad denna första lördag 2010 har att ge!


Johanna.

1 kommentar:

  1. Hej. Läste i gt att nyårsdagen är pizzeriornas julafton. Det äts aldrig så mycket pizza som på årets första dag.Bra bakismat(men det gäller ju inte dig).Ha det bra Gull-Britt

    SvaraRadera