Kolared

Kolared

12 jan. 2010

Igår, TV och svårt att sova!

Då var veckan igång och redan tisdag, igår åkte jag fram till Kinna, skulle till min chef och lämna in mina sista papper så jag får pengar för det sista jag jobbat. Sen kom jag på att mamma nog hade lunch vid den tiden så jag ringde och bestämde träff med henne. Så det blev en lunch på skräderidet. Sen var jag bara tvungen att gå till Kappahl eftersom jag fått ett sms om att jag hade förtur för "halva reapriset på all rea", så där blev det lite inköp. När jag ändå var i Kinna så åkte jag även hem till min mormor på en fika, gissa vad vi fikade med ... ja, precis SEMLOR!


Så dagen igår bara sprang iväg, sen efter vi hade ätit så var det bara att bänka sig framför tv:n då det började lite nytt så som "Familjen annorlunda" och "Spårlöst". Kul tycker jag när det börjar komma igång på tv:n igen. För under julen har det ju inte vart nått att titta på.


Men inatt har jag sovit fruktansvärt dåligt, legat vaken mycket, haft ont i sidan och inte hittat nån skön ställning att sova på. Fick gå upp och kissa osv.. så jag gick inte upp förren lite i 10 idag.


Ev, åker jag hem en sväng till mamma idag. Inga mer planer än så. Imorrn blir det en tur till barnmorskan igen. Kul! Längtar redan!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar