Kolared

Kolared

3 maj 2011

Vilken underbar dag!

Elsa vaknade vid 6, och då var det dags för välling. Men hon somnade om så jag passade på att hoppa in i duschen, äta frukost.. klockan gick och Elsa verkade sova gott så jag blev helt färdig och kunde till och med sätta mig i soffan. För min Älskling vaknade inte förren strax efter 8 idag. Vet inte när det hände sist, måste väl gilla att sova i sitt rum!


Sen var det dags att ge sig till dagis, var jag och Elsa, en annan liten tjej med sin pappa som var på inskloningen. Elsa tog verkligen för sig.. tittade och pillade på det mesta. Roligt att se.. för hon brydde sig inte om mig alls. Innan vi skulle gå kom dom andra barnen in.. och dom "stora" killarna löjlade sig lite framför "små" tjejerna.. men Elsa snäste tillbaka. Men när vi stod i hallen och tog på oss.. kom den "stora" killen och ropade på Elsa och sa att han gjort en teckning till henne. SÅ GULLIGT! Imorrn får vi vara med dom andra och leka.. hela denna veckan blir det 9-11- tider.


Blev lunch och bus och mormor och morfar innan vi åkte hem. Var helt slut här på eftermiddagen.. måste vart alla stress och oro som släppte.


Nu här ikväll har jag haft fantastiskt roligt i församlingshemmet där jag anmält mig till smyckeskurs. Blev gjort en del armband. Känner mig så nöjd.. som ett litet barn.. titta vad jag gjort?! Titta vad jag kan, den känslan är det! Skönt att få använda fingrarna och få tankarna på nått helt annat för några timmar.


Nu ska vi lägga fram lite kläder inför morgondagen sen ska jag inta sängen.


GODNATT!


Johanna.


 


SDC11497.JPG


 


 


SDC11514.JPG


SDC11502.JPG

1 kommentar:

  1. camilla, bobo & ida3 maj 2011 kl. 13:15

    Vad skönt att det gick bra! :-)

    SvaraRadera