Kolared

Kolared

1 maj 2011

Blandade känslor.

Då var det söndag igen.. men inte vilken söndag som helst nämligen söndagen då Elsa sover första natten i sitt egna rum. Vilket vi får se hur det går, orolig hur hon ska reagera imorrn när hon vaknar och inte ser oss, eller är det tvärt om att jag inte kan se henne?


Sen så börjar Elsa på inskolning på dagis imorrn.. än känner jag mig ganska cool.. men det kommer nog.. räckte ju att jag åkte förbi förskolan förra veckan så kom en tår.. blir nog värst när jag ska lämna henne utan mig första gången. Vi går helt enkelt in i fas 2 av vårt liv.. kanske har jag svårt att släppa taget om fas 1.. snälla låt detta gå bra för alla inblandade.


Måste även berätta en rolig händelse här på morgonen, jag stod och borstade håret och hade ryggen mot Elsa, efter en halv minut tittade jag bakom mig och då hade Elsa krypit in i 12erts transportbur .. ha ha.. vad ska jag säga mer än att jag har en TOKIG liten tjej! (Bildbevis nedan)


 


Johanna.


 


SDC11494.JPG


SDC11491.JPG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar