Kolared

Kolared

31 maj 2011

Tisdag.

Då var mina två dagar klara på jobbet i Istorp då jag fått gå med och sett alla utrymmen och hur städet ser ut dag för dag. Har gått bra, men haft flera timmar dötid idag då vi blev klara tidigt. Så nu ska jag inte dit som det ser ut innan jag går på mitt schema som startar efter midsommar. På tal om jobb så ska jag dema två dagar nästa vecka i Borås, ska bli jätte roligt!

När jag hämtade Elsa idag på dagis, så var dom ute i det fina vädret och Elsa satt med ryggen mot mig då hon satt och "lekte" med en lite större tjej. Såg så sött ut.. och Elsa blir helt till sig när hon ser mig att hon börjar gråta om jag inte tar upp henne med en gång. Men så fort jag har henne i famnen skiner hon upp som en sol och vinkar glatt runt omkring sig.

Efter dagis blev det fika tillsammans med Camilla, Ida och Bobo som är på besök. Jätte roligt att ses, och imorrn kommer dom hit och grillar. Det ser jag verkligen fram emot!

Imorrn har vi inga tider att passa så vi ska bara mysa och ha det gott, jag och Elsa. Fast handla måste vi göra men det gör vi när vi känner för det under dagen.

Nu ska jag öppna min bok jag fick i morsdags present, 3096 dagar.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar