Kolared

Kolared

13 maj 2011

Magsjuka.

Har nu inte bloggat sedan i söndags och detta pga av att mitt lilla hjärta har haft magsjuka. Har varken haft ork eller vilja att blogga då. Finna liksom inget av värde att skriva om då.. då det varvas mellan spyor.. och annat. Ni förstår nog vad jag menar. Men det har inte vart det värsta, utan att se henne i detta skick. Hon har suttit i mitt knä hela veckan. Man kanske kan tro att man kan få saker att göra mellan hon sover.. men nej, jag har inte släppt henne för en sekund. Både för att hon har behövt ha mig nära och för att jag inte vågat.


Men nu verkar det gå åt rätt håll. Hon äter majsvälling, det har hon gjort sedan igår eftermiddag och har fått behålla det, vilket känns så skönt.


Detta önskar jag ingen, magsjuka tror man bara ska vara 1-2 dagar.. men inte denna. Det har vart en pärs..


 


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar