Kolared

Kolared

15 maj 2011

Lugn helg.

Vi har haft en riktigt lugn helg. Igår var farmor, mormor och morfar på fikabesök. Sen blev det soffhäng.


Idag efter vi fikat tog Martin med sig Elsa ut på en prommenad så jag fick tid att röja lite här inne, när jag var klar gick jag också ut. Så vi gick en sväng till grannarna en bit bort för Martin hade en sak att hämta där. Till Elsas stora glädje har dom en hel djur att titta på. Så hon fick se, hönsen, kaninen och hästarna. Så hon somnade gott i vagnen hem sen.


Vad gäller eftermiddagen så har den vart ganska seg, har ju regnat så man har inte kunnat ta sig för så mycket. Har lekt, badat Elsa, fortsätt tvätta.. (har ett berg med tvätt)..osv.


Men nu är äntligen Elsa frisk så imorrn fortsätta inskolningen. Imorrn är dock en kort dag, så vi åker hem till mormor efter det besöket imorrn. Men det ska bli så gott att få komma ut, träffa folk.. har känt mig så inlåst denna veckan. Bara att få sätta på sig lite mascara ska bli skönt, så man ser lite piggare ut. Har ju suttit här i mina myskläder med håret upp och ner hela veckan. Men nu tar vi nya tag!


 


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar