Kolared

Kolared

19 maj 2011

NY BLOGG, NYA MÖJLIGHETER!

Igår kväll när jag kom hem från middag med tjejerna, hade jag fått ett mail att min blogg, eller rättare sagt alla som bloggar på Aftonbladet fick veta att den 30juni läggs det ner. Det var som nån skulle ta en kär ägodel ifrån mig. Fick mycket information om hur man kunde flytta bloggen till en annan osv. Var uppe till efter 24.00 utan att fattat ett skit.

Tog nya tag idag, och här ser ni resultatet. JAG FIXADE DET! Känner mig både stolt och lycklig. Fast samtidigt med blandade känslor. Mycket att lära om denna nya sida. Men det blir nog bra med tiden.

Så ikväll lägger jag mig lite lättare, som en sten från mitt hjärta föll när jag nu ikväll fått det att fungera.
För jag kunde ju inte bara ge upp bloggandet för detta. En gång bloggare ALLTID bloggare.

Godnatt!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar