Kolared

Kolared

20 maj 2011

Kort dag på dagis idag!

Idag var det en kort dag på dagis, 9-11. Under dessa två timmar åkte jag och veckohandlade och åkte hem till mamma på en kopp kaffe och för att hämta lite saker.

Elsa hade haft roligt och hade pekat och sett när jag körde upp på parkeringen. Sen blev hon lite lessen när jag kom, som dom andra dagarn. Men bara jag tar upp henne så skrattar hon och vinkar glatt åt alla. Så när vi kom hem och fått in alla varor i kylen, blev det lunch och sen somnade Elsa gott.. (sover fortfarande), jag har nu också fått i mig lite käk och passar på att sitta vid datorn en stund innan det är dags för bus och lek igen.

Har fått 2 dagars jobb nästa vecka vilket känns jätte gott, ska dema i Fristad som det ser ut nu, kunde ev bli ändring att det blir i gbg. Återstår att se. Så då blir det två långa dagar för Elsa. 9.30-16.30.

Längtar redan till att pappan i huset ska komma hem så vi kan "fira" helg.. älskar fredagar!

Ha en fortsatt fin dag i solen!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar