Kolared

Kolared

29 maj 2011

Helgen.

Igår var vi inbjudna till Toveks i Borås med underhållning från Måns Zellmerlöf, mat, dryck, goodiebags och annat kul. Var riktigt trevligt. Måns sjöng ca 5 låtar och under denna tiden gungade vagnen för fullt för Elsa diggade minst sagt. Folk tittade mer på Elsa än på Måns sundvis. Ångrar att jag inte filmade detta. Får hon var stört skön min lilla tjej!



Idag är det morsdag, och jag har blivit uppvaktad av Elsa och Martin. Fått fina picknick muggar, och imorrn kommer nog boken som Martin beställt till mig, 3096dagar. Toppen! Fast den bästa var att Elsa gav sin mamma sovmorgon till 8.40.



Nu blir det tv:n innan jag ska lägga fram kläder och förberda inför morgon dagen. För jag ska jobba 7.30-15.00 imorrn och på tisdag. Hur ska jag hinna och få ihop allt här på morgonen? Ska nog gå bra men just nu känns det som en utmaning.
GODKVÄLL!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar