Kolared

Kolared

26 maj 2011

Sjuk!

Jag skulle iväg till gbg idag och jobba. Men det blev inget med det för jag hostar, har skav i halen, näsan rinner.. ja ni förstår. Känt mig riktigt risig idag. Inte roligt alls. Jag vill att vi ska vara en FRISK familj nu.. trött på alla sjukdomar nu. Och läget är nu att näsan inte rinner, men har så förbannat ont i halsen, kan knappt inte svälja.

Men när Martin kom hem från jobbet var det bara att ta på sig kläderna för att åka ner en sväng till kinna. Var roligt att få åka med i hans pärla. Blev kvällsmat på mc donald, det uppskattades även av Elsa som gillar hamburagre och pommes. Sen hade Elsa fått en kupong på posten med en gratis glass, så den delade vi alla 3 på efter maten. Riktigt mysigt, sen blev det mys i soffan innan Elsa skulle i säng. Men ikväll hade hon kunnat vara uppe än, för hon var på super humör!

Ingen som har nått bra husmors knep på denna förbannande smärta jag har i halsen? Jag kör med te och halstabletter.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar