Kolared

Kolared

30 jan. 2012

www.lekmer.se

Så fort jag får tid över sitter jag mest och surfar efter leksaker och kläder till min lilla älskling som snart fyller 2år. (10/2), för jag skulle kunna köpa hur mycket som helst för det finns så mycket kul.

En sida som jag kollar mycket och kan sitta länge är hos http://www.lekmer.se/ för där finns allt och lite till.

Kolla tex in denna coola kaffebryggre från obh nordica, som ser ut som en riktig och ingår i chili-serien. För är det nått Elsa gillar så är det att bjuda på fika i sitt rum.


En sak jag verkligen gillar är att du kan hitta saker genom ålder, eller så kan du klicka på leksaker, nästan på riktigt, eller direkt på märket du söker.

Johanna.

2 kommentarer:

  1. Hej Johanna, tack för att du gillar Lekmer och våra produkter! Mvh, Lekmer.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det gör jag verkligen. För ni har ett enormt sortiment!

      Radera