Kolared

Kolared

4 jan. 2012

Vilken natt..

Gick och la mig i tid igår för att jag kände mig almänt hängig pga av min förkylning. Men hade svårt att somna tackvare blåsten.. eller stormen rättare sagt. Vid 1-tiden började Elsa bli orolig och strömmen gick. Shit va mörkt det blir. Jag gick och hämtade henne så hon fick ligga i vår säng, men hon låg mest och kitlades och busade, så efter 2 timmar gick jag och la henne i sin säng igen. Och hon somnade om som tur var. Själv hade jag svårt att sova.. men när jag väl somnat så försov jag mig. Men vi hann..

Detta var vad vi möttes av ute.. suck!



Farmor Margareta kom hit ikväll och åt med oss, sen åkte jag och Martin iväg till Kinna för att gå på bio, "Sitg Helmer the story". En rolig film helt klart med ett slut som gjorde hela bion paff.

Godkväll.

Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar