Kolared

Kolared

20 jan. 2012

Dåligt samvete.

Idag efter jag hämtat Elsa åkte vi direkt till farmor så jag skulle kunna åka och handla. Tog ganska lång tid för att jag var inte ensam i affärerna + att jag var tvungen att besöka Lindex som började sin ½ reapriset idag. Hittade ett par leggings, en tröja och en pyjamas. Så det var ganska utplockat. Så mitt dåliga samvete har jag fått känns av idag. Då jag har detta för att jag bara hämtade henne, lämna hos farmor, hemma en stund och mysa innan sängen. Men jag hade inget annat val om vi skulle få lite mat i kyl och frys.

Men ikväll när jag la Elsa så sa jag att imorrn ska vi bara vara hemma och busa och gos, då tittade hon på mig och sa och kramas! Underbara dotter!


Nya pyjamasen på.


Nu blir det en rom och cola, tv och en skål godis.

Trevlig kväll!

Johanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar