Kolared

Kolared

12 jan. 2012

Jobb & huvudvärk.

Av nån anledning gick jag upp 06.30 idag.. Elsa låg kvar och sov. Jag duschade och började sakta göra mig iodning. När klockan var ca 07.30 ringde telefonen och det var från Örby dagis, som undrade vart jag var? Hmm.. va? Du skulle vara här kl 07.00 sa dom. Vilket ingen hade sagt till mig. Men det var bara att slänga på mascarna, väcka Elsa och ge sig iväg. När vi kommit en bit på grusvägen låg det en gran över hela vägen, suck. Inget man behöver när man har bråttom. Men det var bara vända om och ta andra vägen ut, dock tar det ju lite längre tid men vad gör man?

När jag väl var framme så fick jag veta att det var chefen som glömt ringa mig ang att jag skulle jobba. Ja ja, så kan det bli.

Påväg hem fick jag fruktansvärd huvudvärk, vilket aldrig händer annars. Så jag slängde i mig 2 tabletter så fort jag kom hem. Det var så att det svartnade för ögonen på mig. Riktigt jobbigt. Men tabeltterna hjälpte tillslut i alla fall. Men nu börjar jag känna av det igen.. så jag får ta det lungt ikväll och ta en ny dos. För imorrn blir det jobb igen.

Ha en fin kväll!

Johanna.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Maila mig din adress på gratisalltid@hotmail.com så skickar jag en triss lott du vann hos mig http://www.nattstad.se/gratisalltid

    SvaraRadera