Kolared

Kolared

19 jan. 2012

Jobb jobb jobb!

Först har man inget jobb sen drar dom i mig från flera håll.. blir löpande tider på dagis. Nästa vecka har jag 3 dagar som det ser ut nu. Sen ska jag inte nämna några företag men ett hörde av sig innan jul för att kolla intresset för jobb under vissa veckor. Jag skrev att jag var intresserad. Och först nu hör dom av sig och vill att jag ska jobba när jag redan bokat upp en av dessa veckor på dagis. Hatar företag med dålig framförhållning. Får reda på det senast måndag om det blir ett par veckors jobb för dom. Vilket innebär obligatorsik utbildning i Malmö.

Sen av nån anledning hade jag min telefon i jackfickan när vi var ute idag ( brukar ligga inlåst i väskan) så jag svarade lite snabbt och då var det en av mina gamla chefer på ett annat jobb. Men jag sa bara att jag jobbade och inte hade tid att prata så jag vet inte vad hon ville.. men jobba ville hon nog men i vilken utsträckning vet jag ej.

Ja, framtiden får utvisa hur det blir med jobb under kommande veckor..

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar