Kolared

Kolared

13 jan. 2012

Äntligen fredag

.. inte för att jag haft en jobbig vecka. Utan för att jag får lite extra tid med dom jag älskar mest. Och just denna helg har vi inget inbokat utan bara ta dagen som den kommer, vilket jag tycker känns skönt.

Har jobbat idag också, och det gick bra även idag. Lär mig mer och mer för varje dag.. och fick även nya tider för nästa vecka. Så det är kul!

Min älskade älskling, ger mig så mycket glädje var dag, vet inte vad jag ska börja, säga för att få er att förstå. Men dessa kommentarer, danssteg, miner.. m.m får mig att smälta. Hon har även blivit en liten härmapa, så nu får vi tänka oss för vad vi säger..

När jag hämtade Elsa idag, stod det på en STOR gul lapp att det går vattenkopper på dagis. Hmm.. ja förr eller senare ska man ju ha det. Får se om vi klarar oss denna gång. För sjukdomar kommer ju aldrig lägligt när det än sker.

Ha en fortsatt fin fredagskväll.. snart blir det sängen för min del. GODNATT!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar