Kolared

Kolared

25 jan. 2012

Trött tjej..

Idag var jag tvungen att väcka Elsa redan strax efter kl 06, och det var inte poppis. Men det kan jag förstå. Tyckte inte heller det var roligt att gå upp så tidigt. Men så är det ibland.

När jag hade jobbat klart och kom till dagis så sa fröken att Elsa bara hade sovit i ca 30 min? Va? Konstigt när vi gick upp så tidigt.

Men väl hemma efter fika hos mormor och morfar var hon helt slut vid 16.00 och sa till mig Elsa nana. Men vi fick stå ut en timma till innan hon nästan somnade i famnen på mig.. stackare..

Imorrn behöver vi inte åka förren vid 9, så det känns skönt!

Veckorna bara springer iväg och redan nästa söndag blir det barnkalas här, och en glad överraskning är att min bästa vän Camilla och hennes dotter Ida som bor Norge är hemma i Kinna då och kan komma på kalaset. Även alla andra som svarat kan komma utan en, så det kommer bli jätte roligt! Tänk Elsas första barnkalas! Det känns stort, ialla fall för hennes mamma.


Johanna.

Veckans gratis: fryst pizza, choklad och salami.

1 kommentar:

  1. Vi är så glada att få komma! Men nu undrar Fadder Camilla vad Elsa önskar sig? :-)

    SvaraRadera