Kolared

Kolared

17 jan. 2012

VARDAG!



Då var det redan tisdag och vardagen flyter på. Jag har jobb hela denna veckan också så det är gott. Har haft 2 korta dagar nu men imorrn blir det till 17.00 så då kommer pappan och hämtar Elsa.

Idag när vi kom hem var Elsa på mindre bra humör, kanske för att hon längatde så efter "mofa", för när han kom sprang hon av lycka fram och tillbaka. Han hade med sig det godaste jag vet, SEMLOR! Så gott, och på det planet är Elsa lik sin mamma för hon mumsade i sig en rejäl bit också.

Nu går veckorna snabbt till Elsa blir 2år (10/2). I år ska hon även få ha sitt första barnkalas med sina kompisar så inbjudningarna är skickade. Ska bli roligt! Hoppas att så många som möjligt kan komma. Har även ett par födelsedagspresenter kvar att inhandla.

Nu ska jag snart fixa lite käk och förbereda morgondagen!

Ska även tilllägga att jag idag har fått hem en produkt som jag provat ikväll och tänker skriva mer om senare för jag har fått ett sammarbeta med ett företag. Berättar mer senare i veckan..

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar