Kolared

Kolared

6 jan. 2012

SOL.

Nu verkar Elsa vara tillbaka till sina vanliga vanor med att sova till 8-8.30 istället för 9.30, vilket känns ganska skönt. För det har ju gjort även mig till en sängliggare.

Idag blir man på sådär härligt humör när solen skiner.. just nu sover Elsa middag. Sen blir det en tur till kinna, måste lämna tillbaka en film Martin hyrde igår. Arne Dahl- Ont blod.. 3 timmar, för det är som en serie i 2 delar. Men såå jävla bra!

Ha en fortsatt fin dag.. här bjuder jag på lite bilder på min lilla toka. Måste bara säga med att igår när vi var ute så pekade Elsa på en av utemöblerna och undrade vad det var på den. Och då sa jag att det var fågelbajs. Då sa hon.. PIPPA HA BAJSAT! Gissa om jag blev chokad.. kommer mycket ord.. och flera ihop satta ord vilket är spännande.


Johanna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar