Kolared

Kolared

3 jan. 2012

Man kan ju inte ha allt..

I eftermiddag ringde telefonen, och det vara relacom som ringde och sa att nu ska eran telefon och internet fungera igen. LYCKA! För vi har nu vart utan det i 4 veckor, vilket är under all kretik.

Men nu när det snöar som det gör fungerar inte tv:n, men men.. man kan ju inte ha allt.. eller? SUCK!

Elsa ville knappt inte följa med hem från dagis idag för hon hade så roligt, vilket är ett gott tecken i sig. Men som tur är får hon ju komma tillbaka och leka imorrn.

Elsa var så söt här i eftermiddag, jag tog fram dammsugaren .. och började dammsuga. Då ser jag att hon springer in i sitt rum och hämtar sin dammsugare och börjar på hon också. *ler*


Innan sängdags avslutades dagen med sedvanlig dans, vilket Elsa ÄLSKAR!

Själv har jag hunnit städa lite och nu ska jag njuta av mitt internet och surfa runt.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar