Kolared

Kolared

8 jan. 2012

En bra söndag!

Idag ringde mamma och väckte mig vid 9.30 men tack för det, så jag smög upp medans övriga låg och sov. Hann att duscha och gå och hämta tidningen innan dom hade kommit upp.

Sen efter frukost kom mormor och morfar på besök, Elsa gick här och väntade och kollade i fönsterna efter dom.. så när dom väl kom blev det bus, fika och en prommenad.


Fick upp denna tavla idag jag vann för en månad sen, den får pryda över Elsas säng.

Sen efter lunch var det dags att ta hand om vad stormen Emil hade ställt till med. För taket är redan fixat så nu var det trädet som var kvar att ta hand om.


Jag och Elsa var med ute, jag krattade lite och Elsa stod mest förvånad och tittade på när pappa använde motorsåget.


Fast lite bus blev det också..


Med rosiga kinder gick vi sen in och fikade, Elsa fick saft.. en ny favorit är nämligen att pressa en apelsin och dricka det.


Nu ska jag snart fixa inför morgondagen, för då blir det att gå upp tidigt och jobba. Ska både bli roligt och spännande.

Ha en fortsatt fin söndag..


Johanna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar