Kolared

Kolared

13 aug. 2011

TRADERA, shopping och eftermiddagens planer!

Har precis lagt ut lite mer av Elsas gamla kläder på tradera, för jag fick lite mersmak efter att jag fick sålt Elsas vinterovrall från förra året för 410:-, och hade betalt 549:- för den. Det tycker jag är bra!

Denna gången var det mest polarn o pyret klänningar som las ut. Bara att vänta och se nu.. lite spännande är det allt också.

På tal om kläder så var jag som sagt på meandi party igår och det blev en tunika till Elsa.Tack Linda för en mysig kväll med god mat och dryck! Hon kommer bli så söt min lilla goding! Perfekt till fotograferingen på dagis. Passade även på att boka ett eget party, så den 12 september är ni välkomna till mig och handla fina barnkläder.. kommer med mer info om detta senare. Men ni som vill och kan boka gärna in detta datum i er almenacka.

Elsa har somnat en stund, Martin klipper gräset och här sitter jag, vid lunch blir det en prommenad till en affär som ligger bara ett par kilometer härifrån där det är loppis idag. Blir en liten utflykt, inte för att jag gillar loppisar men för att ha ett mål att gå till.

Och ikväll får vi besök av Elsas fadder, Janne som ska hit och grilla lite. Kommer bli en toppendag helt enkelt.


Johanna.

1 kommentar: