Kolared

Kolared

18 aug. 2011

Mysig eftermiddag!

Efter jag hämtat Elsa så åkte vi direkt hem. Blev mellanmål innan vi kunde leka och ha roligt tillsammans. Vi har prommenerat, lekt och vart ute ända till det var sängdags. Innan Elsa somnade idag läste vi nog samma bok 7 gånger. Hon älskar att titta i böcker, vilket jag tycker är roligt.

När vi åker till dagis på morronen brukar vi öva på vad fröknarna heter på dagis, och idag när Martin kom hem frågade jag, -vad heter Elsas fröken? PIA, sa hon som direkt. Dom andra namnen hör man vad hon menar men inte tydligt. Sofia blir fia osv.. GODING!

Nu har vinterovrallen och vinterkängorna kommit. Så fint, provade didriksson ovrallen idag på henne, hon ville springa ut. Tur vi bor på landet där ingen ser oss.. för vad hade grannarna sagt att se henne i vinterovrall när det är 20 grader varmt ute? Men man måste ju prova.

Längtar så till imorrn när jag ska hämta Elsa, för då har vi hela helgen framför oss.

Nu blir det sängen.

GODNATT!

Johanna

(Jag vet att det är tråkigt med inlägg utan bild, men jag orkade inte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar