Kolared

Kolared

1 aug. 2011

FULL FART IDAG!

Fullspäckad dag.

Då var det måndag igen och dags för lite jobb. Vilket gick bra, fast lite snopet när jag inte kom in överallt med min nyckel. En i peronalen har haft inbrott och blev av med nycklarna + en del andra nycklar har försvunnit så det var dags att byta låsen. Fast det hade inte hunnit komma tillräckligt många nycklar än.. så imorrn bör det nog vara som vanligt igen. Jobbigt att behöva be folk att öppna hela tiden.

Sen var jag och hämtade min sötnos på dagis. Hon traskade runt och åt äpplen när jag kom, från dagis eget äppleträd.
Färden gick direkt till VC (vårdcentralen) för att ta prover, blodprov och så skulle dom ha urinprov. Vilket inte är det lättaste.. skulle tydligen vända på blöjan och sätta en binda på och sen krama ur bindan för att få några droppar.. men när vi väntat en helvtimma och inget hänt så tog vi med sakerna hem och ska prova imorrn.
Sen bar det av till att träffa kompisarna, var poolparty för dom små och kaffekalas för oss mammor. PERFEKT!

Sen blev det inte mycket kvar av kvällen när vi kom hem, får då var det snart dags att sova. Vilket Elsa just gör nu, SOVER! För att orka en nya dag på dagis imorrn.

Har gått reda på att jag vunnit i två tävlingar idag, vilket jag är såå glad för. Vunnit en MAM Pod via facebook och ett hemligt paket från Mykidoo från Elinas blogg. Så har jag lite roligt att vänta på med posten denna veckan..

Nu måste jag gå och fixa lite käk för morgondagen. Blir kycklingfilé och pastasallad.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar