Kolared

Kolared

5 aug. 2011

Besök och shopping!

Äntligen är det fredag.. så gott! Men denna veckan har både gott fort och gott bra att jobba. Så jag ska inte klaga. Men helgerna är ju alltid underbara.

Igår ikväll hade vi besök här av goda vänner, som har en dotter på 10 månader. Tyvärr hade Elsa lagt sig precis innan dom kom för hon var helt slut. Inte konstigt när man går upp vid 06.00 och är på dagis och busar hela dagen. Men hur som helst hade vi jätte trevligt och grillade lite. Elsa fick även denna fina klänningen av dom. TACK SNÄLLA!


Påtal om kläder så var jag en sväng på Lindex idag igen och fyndade. Trodde inte det kunde bli billigare än ½-reapriset, men där hade jag fel. Fick en hel kasse kläder för 135:-, var av två saker köpte mamma till henne. Tack! Så nu känns det som att Elsa har mycket toppar och tröjer inför hösten här, lite fin klänningar, strumpbyxor och byxer och strumpor som behövs.


Måste försöka hitta en fin klänning innan den 25aug för då kommer fotografen till Elsas dagis. Men ska ju på Me&I party nästa fredag så det blir nog inga problem.

Nu ska jag ta mig en dusch och ett glas kall öl och njuta av att det är fredag och hela helgen framför mig!


Johanna.

4 kommentarer:

  1. Åh, vart är det me&I-party denna gången? Har det kommit nytt?

    SvaraRadera
  2. Det kommer nuýheter nästa vecka typ den 10 eller 11, kommer inte ihåg. Så det ska bli kul att se vad det kan vara för godbitar till hösten. Ska hem till min moster på party med lite "after work", rolig idé att samtidigt handla lite kläder!

    SvaraRadera
  3. Hej Johanna
    Var på Kick-off idag i Varberg och spanade på den nya kollektionen! Kan inte avslöja mycket mer än att det är SUPERFINA kläder + att det är så mycket fint till oss vuxna!
    Josefine

    SvaraRadera
  4. Kan tänka mig det.. ska bli spännande att se på fredag!

    SvaraRadera