Kolared

Kolared

6 aug. 2011

Ensam ikväll..

Förmiddagen och dagen har vart lugn här hemma, fått gjort lite små pill men inte mycket mer än så.

Hade bävat lite för eftermiddagen då jag och Elsa skulle bli själva, eller ja själva är vi till imorrn. För pappan i huset är iväg på hemlig resa eller man ska säga. Ett företag han handlar från på jobbet har bjudit ut han. Han visste inte mer än att dom skulle mötas upp i varberg och att han skulle ha med sig badkläder. Låter spännande..

Men till min stora glädje så fick vi besök av Helena och hennes dotter Viola som var här och fikade och lekte ett par timmar i eftermiddags.

Efter jag hade lagt Elsa har jag mest suttit framför datorn, bl.a beställt lite presenter till mitt hjärta som fyller 1½år på onsdag. Blev 3 saker.. eller 2 och 1 påköpet. PERFEKT!

Nu ska jag ta nått och käka sen blir det filmmys med mig själv.. inte så dåligt det heller må jag lova!

GODKVÄLL!


Lite bilder från dagen..

1 kommentar:

  1. Så söt, på översta bilden så hon verkligen ut som dig :-)

    SvaraRadera