Kolared

Kolared

8 aug. 2011

HÖST?

Känns som höst i luften idag, inne tofflorna är på och det känns lite ruggit.

Har haft en jätte mysig eftermiddag med Elsa. Först en prommenad, sen busade vi här inne. Elsa kastar en filt på mig och så tar jag bort den och säger "Titt Tut" eller låter som en björn.. hon skrattar så gott när vi busar. Sen har hon ridit på min rygg när jag låg på golvet, pussats och gosat. UNDERBART!

Men dagis tar musten ur henne.. hon är helt slut på kvällarna. Så den sista timman innan läggdags är inte alltid så lätt att orka.. men vi läste böcker och plaskade i duschen så gick det bra idag.

Igår gjorde jag ju riktiga fynd med vinterovrall  från didriksson och kavat vinterkängor till Elsa. Förra veckan la jag ut Elsas vinterorall från förra året på tradera, det var också en didriksson. Den går ut här om en timma. Och ledande budet i skrivande stund är 349:-, vilket betyder att Elsa nya ovarll snart är betald. Så gott!

Nu blir det att lägga fram kläder för morgondagen och sen tv:n.

GODKVÄLL!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar