Kolared

Kolared

29 aug. 2011

Dagen har bara sprungit iväg..

8.30 idag var det telefonkonferans, sen kom äntligen info om vart jag skulle idag. Har vart på Åhléns i stan.. och jag fattar inte vad tiden tog vägen. Men fort gick det. Mycket att tänka på.. men det var riktigt roligt idag på mitt nya jobb. Och peronalen i kosmetiken på Åhléns är så gulliga!

Sen fick jag mer eller mindre sprinag till bilen för att hinna och åka och hämta Elsa, VÄRLDENS BÄSTA ELSA!, Hade riktigt mysigt när vi kom hem. Hon slängde sig runt halsen på mig och vi pussades och kramades.. och inte minst skrattade ända till det var sängdags. UNDERBART!

Imorrn bär det av till Bollebygd och en sväng till knallerian, onsdag och torsdag håller jag också till i knallerian sen blir det i stan igen på fredag.

Snart blir det sängen, men först ska jag gosa med 12ert som precis hoppade upp i mitt knä.


Johanna.

Dagens gratis: En tidning & ett paket tuggumi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar