Kolared

Kolared

22 aug. 2011

Då var det måndag igen..

och klockan ringde 05.30. Tror inte jag gått upp så tidigt nån dag även att jag borde. Brukar komma upp runt 05.45. Måndagar på jobbet är det alltid lite mer att göra och varannan måndag är vi två vilket vi var idag. Jag har väl gått lite på halvfart tack vare min förkylning, men det har gått bra.

Jag och Elsa var bara hemma i 1½ timma innan vi åkte ner till Kinna igen. Elsa fick leka med farmor medans jag åkte och handlade, tänkte även klippt mig. För det är drop in måndagar och tisdagar.. men det var fullt. Så jag bokade en tid på torsdag eftermiddag. Ska bli så gott..

Elsa var super trött när vi kom hem så det var bara att byta om och borsta tänderna innan hon hoppade i säng, jag plockade in varorna, åt mat och har gjort en paj vi kan ha till lunch imorrn.

Nu blir det att varva ner i soffan innan jag ska förbereda för morgondagen, då väntar det lekträff  i marieberg efter jobbet. Ska bli mysigt!

Nerräkningen har börjat.. 3 arbetsdagar kvar i Istorp.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar